Hjem > Aktuelt > Nyheder > Fra den 1. februar vil vi betjene dig hurtigere

Fra den 1. februar vil vi betjene dig hurtigere

30. januar 2017
Vi indfører fra den 1. februar en ny serviceløsning, når det drejer sig om dine løn og arbejdsvilkår.
Foto: Heidi Lundsgaard

Det betyder, at du fra den 1. februar kan forvente at blive betjent hurtigere af Etfs forhandlingsafdeling, end du har været vant til. Målet er, at når du henvender dig til os på mail eller ringer til os, hører du fra os inden for 24 timer fra, vi har modtaget din henvendelse.

Du kan nok ikke forvente, at vi er så hurtige fra dag ét, men vi vil i løbet af de første måneder med de nye servicemål gradvist blive i stand til det.

For at kunne servicere dig så hurtigt som muligt, har vi ændret på måden, du kan skrive og ringe til os på.

Når du skriver til os om dine løn og ansættelsesforhold, skal du fra den 1. februar gøre følgende:

  • Hav dit NEMID parat
  • Gå ind på Etfs hjemmeside etf.dk
  • Gå til feltet kontakt os og klik på det
  • Her efter vil du blive bedt om at logge ind med dit NEMID
  • Når du er logget ind, kommer du til en side med en række emnefelter
  • Skriv i det emnefelt der passer til det din henvendelse handler om

Når du ringer til os på hovednummeret 88 82 62 70, vil du få en række valgmuligheder.

Hvis din henvendelse handler om løn og arbejdsvilkår, vil du blive bedt om at oplyse hvorfra i landet, du ringer.

Telefonisk kontakt

Når du ringer til os på hovednummeret 88 82 62 70, får du en række valgmuligheder. Vælg den valgmulighed som passer til din henvendelse. Såfremt du vælger løn og arbejdsvilkår, vil du blive bedt om at oplyse, hvilken del af landet din arbejdsplads er placeret i.

Vi har inddelt alle indkomne opkald efter, hvorfra i landet de kommer. Det betyder, at du efter dit valg i telefonsystemet viderestilles til et konsulent-team, der arbejder med netop dit geografiske område. Du kommer maksimalt til at vente fire minutter i vores telefonkø.

Hvis vi ikke kan nå at besvare din henvendelse, viderestilles dit opkald til et call-center, der tager imod besked. Callcenteret vil herefter sende en besked til konsulent-teamet om, at du har forsøgt at komme igennem.

Uanset om du skriver til os via kontaktformularen på hjemmesiden eller lægger besked hos callcenteret, vil vi kontakte dig på mail eller telefonisk indenfor 24 timer fra, vi har modtaget din henvendelse.

Hvis vi i perioder oplever travlhed, har driftsforstyrrelser eller lukket, vil vi på foreningens hjemmeside orientere om dette. Bemærk, at hvis vi skal kunne yde dig den bedste service, er det vigtigt, du enten bruger vores kontaktformular på hjemmesiden eller ringer til os.